Itthon is kék

Ma is gyönyörû kék ég volt. Jó mutatott a ház színeivel. Reggel lementünk a dokihoz, aztán fõztem, majd úgy döntöttem, kiveszek egy kis szabadságot. Nem ülök a gép elõtt. B meg is jegyezte, amikor Sütiért jött, hogy ilyent még nem látott, hogy fekve olvasok. Elvégre szabadságon vagyok. :) Tervezem a jövõhetet. Kb. 20 könyvvel bástyáztam körül magam. Aztán néztem egy kis TV Paprikát. No, megint elég volt egy idõre. Azt hiszem, lassan kezd tisztulni a fejemben ez a gasztrovilágos kép is. Vagyis a helyem kezdem megtalálni ebben a világban. Bár még vannak távlataim. De az biztos, hogy olyan szerteágazó ez a világ, hogy a saját archoz csak a saját arc kell. Csak az lehet. Egyébként jól érezem magam ebben a fõzök - írok - fényképezek világban. Teljesen jól vagyok mindenféle önszívatás nélkül. Holnap megyünk a piacra. Azt is szeretem. És most megengedem magamnak, hogy azt csináljam, amit akarok. Mert akkor mi van? Úgysem tudom mindenki igényeit kielégíteni. Úgyis mindig akad valaki, aki elégedetlen velem. Akkor meg nem mindegy? Most szabadságon vagyok. Ebben az évben már mindenképpen.

Szerző: empszi  2010.12.29. 19:49 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr155912863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.12.29. 20:49:09

:-)) nekem is nagyon jól esik itthon lenni....valahogy olyan nyugis ...éppen ma mondták a családom maradék tagjai, hogy nem zsörtölõdöm annyit....nem, valóban nem:-))))

mclub 2010.12.30. 20:22:43

skyppy, :)
süti beállítások módosítása