Tavasz a télben

Ez járt az eszemben ma, amikor kint sétálgattam a kertben, és lencsevégre kaptam ezt a madárkát. Tudom ám, hogy semmi értelme, hogy ilyen képeket csinálok, amin gyakorlatilag nem látszik semmi. De ha a terápiámra gondolok, akkor mindig felmentve érzem magam. Ma örültem a napsütésnek, annak, hogy ha csak homályosan is, de láttam a a Mecseket. És örültem a madarak zajongásának és ennek a messze ülõ madárnak. is. És megint elmondtam magamnak, hogy itt lenne az ideje megismeri a madarakat.

Most mondják éppen, hogy holnap napfogyatkozás lesz. Fel is idézték a '99-es napfogyatkozást. Arra jól emlékszem, bár itthon voltunk, is innen nem volt teljes, de mégis emlékezetes volt.

A fõzõs blogra felraktam a következõ részt. És céklás hússalátát csináltam, és egyszer ennek is felkerül a receptje és a képe.

No, és megvolt az év elsõ tanítási napja. Szünet után mindig kikészül a torkom. De hamarosan visszaszokik a napi több órás beszédhez.

A fõzõs:

http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2011.01.03. 19:55 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr495912858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhal 2011.01.04. 10:53:55

Minden képnek van értelme, ezt a szívemnek fontostól tanultam :)

mclub 2011.01.04. 19:32:46

De rég láttam már ezt az aranyhalat! Jó látni! :)

aranyhal 2011.01.05. 08:29:13

Néha elõfordulok :):)
süti beállítások módosítása