Alma - nincs gáz, már van gáz

Nem én kaptam, de egy test egy lélek alapon legyen ez ma itt. Úgy egyébként meg annak örültem ma, amikor visszajött a gáz. Reggel öt után telefonáltam a hibabejelntõnek, hogy mi van máá. Azt mondta, hogy "Uszkva"-pusztánál történt baj. Soha nem hallottam ugyan errõl a helynévrõl, de nem foglalkoztam vele, az volt a lényeg, hogy nem nekünk kell küzdeni a dolog rendezõdéséért. Aztán persze kiderült, hogy Üszög-puszta. De ez mit sem változtatott a lényegen. Ferenckém itthon van. Lassan ásom át magam a munkahegyen, és közben fürkészem a világ titkait, az világ és az ember titokzatos mûködését. Ja, és LM-val találkoztam reggel. Biztattam. Remélem, minden rendben lesz. Minél több embernek jó, annál jobb a világ. Mikor fogják már fel ezt egyesek? Attól nem lesz nekem világosabb, ha a másiklámpáját eloltom, sõt!

Szerző: empszi  2011.01.11. 19:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr875912850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása