Galambok

Ma annyira gyönyörû tavaszi idõ volt, és a galambok is nagyon tavasziasan viselkedtek. :) Úgy egyébként zajlik a félévzárás, az új félév elõkészítése. Lesz egy kis meglepi nekem a második félévre. De nem szólhatok egy szót sem, mert ebben a félévben olyan jó órarendem volt, hogy még elvileg sem lehetett volna jobb. Nagyon érdekes dolgok jutottak eszembe megint túlsúly témában. Írtam, fõztem, fényképeztem. Csináltam a fõzõs blogot. Ferencke itthon van szombatig, de mához egy hétre már Norvégiában lesz. Fél év. Úgy látszik ebbõl már rendszert csinálunk, hogy minden tavasszal külföldön van egy gyerekem. De hát ez az élet rendje. Menjenek csak világot látni. Van még könyvelési munkám meg EK-s. Úgyhogy jó is, hogy a netet át kell most adnom Ferencnek, mert így nem csábulok el a munkától. A wifi nem akar mûködni, így át kell dugogatni a kábelt. No majd holnap jövök megint.

Szerintem elég érdekes, amit ma a fõzösön felhoztam témaként: http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2011.01.12. 18:02 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr705912849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.01.12. 19:36:38

igen ez a jó kép ma én is erre gondoltam mikor a nap ragyogót ...szép napot nektek
süti beállítások módosítása