Sugarak

A képen nem látszik túl jól, de a valóságnap nagyon szép volt, ahogy a napsugarak kiragyogtak a felhõ mögül. Hogy ilyen van, azt csak azóta figyeltem meg, mióta itt lakunk. Az ablakból, a teraszról kilátok a határban. Nekem ez a szabadság érzetét adja.

Szerző: empszi  2011.01.24. 21:42 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr215912835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2011.01.25. 09:06:31

Régebben én is elláttam messzire, úgy, mint te a Papukig. Most már megnõttek a fák, sajnos akadályozzák a kilátást. Talán ezért nem szeretem a magas épületeket, bekorlátoznak. Igazad van, szabadság az, ha messzire láthatunk. :)
süti beállítások módosítása