Ej, ej!

Most majdnem úgy mentem el lefeküdni, hogy ide nem is tettem fel semmit. Hát nem is volt nagy a választék képekbõl. Pedig elég jó napom volt, csak nem készültek hozzá képek. Nehéz az iskolai munka, nagyon nehéz, de néha azért remélem, hogy van értelme. Igaz, ez nem nagyon szokott kiderülni. Mert az nem mérhetõ, hogy mennyit adtam én hozzá ahhoz, hogy egy gyerek boldoguljon, és mennyit más. Csak abban tudok megnyugodni, hogy megteszem, ami tõlem telik. Annál többet úgysem tudok tenni. Aztán Ferencék is sokkal jobb hangulatban voltak ma. Madjcsak elrendezõdnek a dolgaik. Most megyek aludni. Holnap jövök.

Szerző: empszi  2011.01.25. 21:23 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr295912834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2011.01.26. 07:00:00

Érdemes ide is benézni nap mint nap, mindig tudom, mi várható :):):)

mclub 2011.01.30. 20:39:28

Igen, csak néha sokkal késõbb "kerül adásba", mint pl. ez a borsó, ez sem mostanában lesz. :)

VCS 2011.01.31. 06:30:05

Nem baj, mostmár én is csinálok olyan késõbb is jó lesz képeket :):):) Pl az igazi sváb héveknédlit, amit nagyanyámtól tanultam. :):) Már megsütöttem, el is fogyott, de még nem került ki a kép. :)
süti beállítások módosítása