Gyönyörû alkony

Ahogy vízszintem villámot úgy "igazi" napsugarat is azóta szoktam látni, amióta itt lakunk. Mert ilyenek látszanak a házból, a kertbõl. Ma délután pihentem egy kicsit. Azt hiszem, hogy ez az idén elõször történt meg velem. Itt volt az ideje. Holnap reggel piac. És persze a fõzõs blog. http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2011.02.11. 21:29 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr255912817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2011.02.12. 06:51:38

Eeeeeeezt tegnap én is lefotóztam :):) Csak én a telefonommal....de elképesztõen csodálatosan szép volt! :):):) Ezt most ellopom, hogy meg tudjam mutatni Valakinek :):):)

Ircsike 2011.02.12. 09:26:40

Ez gyonyoru! Mifelenk nem volt ilyen. :( De legalabb Nektek volt! :)

skyppy 2011.02.13. 13:41:51

Szép ez a kép, nekem is tetszik, nálam soha sincs akkor fényképezõgép amikor ilyesmit látok....:-)

mclub 2011.02.13. 15:10:40

Nálam mindig ott van a kis gép, tudod, a terápiás fényképezés miatt... :)

mclub 2011.02.13. 15:13:43

Az elõzõ válasz skyppynek szólt. :) Ircsike, én azelõtt nem láttam ilyen szépeket, csak azóta, amióta itt lakunk. VCS, olyan jó szembesülni vele idõrõl idõre, hogy itt vagy a közelben. :)
süti beállítások módosítása