Havas

Amikor kijöttünk esett a hó. Nagyon érdekes volt a lámpák fényében. A karácsonyi képeslapokat juttatta eszembe. No, ehhez azért már tudni kéne fényképezni, hogy élvezhetõ is legyen a látvány így, de a célnak ez is megfelel. Nekem megõrizte a hangulatot. Nem gondolnám, hogy visszatér a tél. De február közepén egy kis havacska még jogos. Sajnos ma sem haladtam úgy, ahogy szerettem volna. Már annyira szeretnék egy kicsit lazítani. Azt, hogy utolérjem magam. Níf, nyaf...

Szerző: empszi  2011.02.13. 19:27 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975912815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2011.02.14. 07:53:38

Nagyon szep kepet sikerult kesziteni. Remelem mar nem lesz sok ho, inkabb sok tavaszi viragot szeretnek! Boldog Valentin napot kivanok Nektek! :)

mclub 2011.02.14. 20:26:03

Én is a tavaszi virágra szavazok. :)

skyppy 2011.02.15. 05:27:10

M én szeretem a hóesés, pl mint ez is itt..de várom már a tavaszt, igen csak levenném már a csizmát és a nagykabátot:-))))))))))))))

mclub 2011.02.15. 17:39:25

skyppy, ezzel én is így vagyok. :)
süti beállítások módosítása