A szabadon, mint a madár

Ma még mindig nagyon fénytelen szomorú idõ volt. De ahogy jöttem haza és arra vadásztam, hogy mi is lehetne a fénykép a mai bejegyzéshez, észrevettem, hogy mennyi madár röpköd körülöttem. Mindig is vonzott a madarak világa. Talán a szabadság képzetét keltik bennem. De az is mindig eszembe jut róluk, hogy mennyire keveset ismerek ebbõl a világból. (De ezt már nagyon sokszor mondtam ebben a blogban.) És mindig örömet jelent, ha rácsodálkozok valamire. És ennek is van köze a szabadsághoz. Mert ha valami újat látok meg a világban, eszembe jut róla, hogy mennyivel több ez a világ, mint amennyit általában érzékelünk belõle. Végtelenszer több. És ha végtelenszer több, akkor végtelenszer több a lehetõségünk is a boldogulásra, mint amennyit észreveszünk. Nehezen írok le ilyesmiteket, meg olyanokat is, amilyeneket ma a fõzõsbe írtam. Ott mondja a fülembe a szétdobáló hangja, hogy prédikálsz te álszent barom. De aztán magamba nézek. Tényleg csak prédikálok? És tényleg álszent barom lennék? Én õszintén így gondolom, amiket írok, én így akarom gondolni. Persze, számtalanszor átsuhan az agyamon, a kísértõ gondolat, hogy egyszer majd rányílik a szemem a „fagyos igazságra”. Viszont ilyenkor meg eszembe jut, hogy elmentem én már a túlpart széléig, aztán ott sem gondoltam másként. Tehát nekem jogom van így gondolkozni, még ha le is álszentbarmoz akárki. És akkor is igazam van, ha ez sokszor életszerûtlennek és lila ködnek tûnik sokak szemében. És erre emlékeztet ez a szépröptû ragadozó is.

Szerző: empszi  2011.02.15. 17:34 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr655912813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.02.15. 17:43:21

ki az a szétdobáló?...és nagyon egyet értek veled még akkor is, ha én még nem jártam ott ahol te, de igenis amiket leírok a blogomba, amit megmutatok magamból a gondolataimból érzéseimbõl, azokat igenis úgy gondolom, érzem, senkinek sincs joga leszólni vagy leálszentezni õket, akár ismer akár nem....ha ismer azért, ha nem ismer, akkor meg fõleg.....

mclub 2011.02.16. 20:00:13

skyppy, így van...

amerika24 2011.02.17. 08:30:22

...nagyon tetszik a kép...szeretem az árnyékábrázolást... ...ne feledd! ...minden álszentbarom tovaröppen egyszer...:)...és te akkor is itt maradsz...mások örömére...:)

Ircsike 2011.02.17. 09:05:38

Szeretek ilyen "alszentbaromsagokat" olvasni, mert ugyanaz a gondolatmenetunk..... es ez jo nekem is! :)

2011.02.17. 21:33:12

amerika, Icsike, :) :) :) :) :) :) :) :) :)

mclub 2011.02.17. 21:33:48

Én voltam az elõbb, csak elfelejtettem bejelentkezni.
süti beállítások módosítása