Csepp

Reggel esett az esõ, aztán odafagyott. Egész délelõtt izgultam, mert nem szoktam interneten rendelni dolgokat, és drukkoltam, hogy rám találjon a szállító. Hát éppen útközben ért, de felhívott, és utánam jött. Már itt voltam a ház elõtt. Minden rendben volt. R. is jött délután, hogy elvégezze a ráesõ részt. Persze, nem olyan egyszerû ez, holnap talán visszahozza, amit elvitt, és szombaton délelõtt lesz kész igazából. Hinni akarok benne, hogy így lesz. És kész lett a szék is! Szóval nagyon jól alakultak a dolgok, úgy ahogy kértem. Hinni akarok benne, hogy a továbbiak is így fognak menni. Igen, hogy ma ez így ment, jelnek, erõsítésnek akarom felfogni.

Szerző: empszi  2011.02.17. 21:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr365912811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása