Évforduló

Bernadett napja van ma. Éppen ma 16 éve került szóba, hogy költözzünk Egerágra. Aztán felpörögtek az események ez ügyben. Április 25-én töltöttük itt az elsõ éjszakát. Vagyis akkor még nem ebben a házban, csak ebben a faluban, mert akkor ezen a telken még nem volt semmi vagyis búzaföld volt abban az évben. Olyan furcsa dolog az idõ. Mennyire sok tizenhat év, és mennyire kevés. Én nem érzek magamon olyan sok változást, de ha a gyerekeimre nézek, akkor egészen más a helyzet.

Ma le kellett feküdnöm egy kicsit délután. Nagyon ritkán fáj a fejem, és leginkább a kialvatlanságtól. Így követeli ki magának a szervezetem az alvást. Mert ha fáj a fejem, nem tudom nyitva tartani a szemem. Nem aludtam sokat, lehet, hogy csak egy fél órát, másfél órát meg olyan félálomfélében voltam. De utána már sokkal jobban éreztem magam.

Itt volt. R. Nagyjából kész a munka, de a wifi még mindig nem megy. És ennek nem örülök. Majd holnap jön megint. J. nem adott hírt magáról. Vagy holnap jön, vagy vasárnap.

Ezt a képet tudom ma idetenni. A fõzõs blogban az is egy ki nem mondott elhatározásom, hogy szezonális alapanyagokból készítem az ételeket. Ezt is kíváncsian csinálom, hogy milyen dolog ezt megvalósítani, de nem beszéltem eddig róla. A múltkor mégis vettem egy kis fürt szõlõt és ezt a nem tudom milyen szilvát. Azét tettem ezt, mert ha szükség lenne õszi gyümölcsös képre mostanában, hát az nincs. De aztán rájöttem, hogy még ilyen szinten sem vagyok képes csalni, hogy õszi képnek "adjak el" egy téli szõlõbõl és szilvából készült gyümölcssalátát. Meg is ettem, de a fõzõsre nem tettem ilyen képet. Ott legyen az évszaknak megfelelõ ajánlat.

Szerző: empszi  2011.02.18. 20:31 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr35912810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2011.02.20. 12:18:04

Én is szoktam venni ilyent. :) Mert valahol bizony ez az évszaknak megfelelõ étel, ha az nem is a mi országunkban van. Különben hogy kerülhetnének ide? :)
süti beállítások módosítása