A csoda

Hát ez elég mozgalmas nap volt. Délelõtt piac, aztán fõztem, majd jött R. és I is. így ketten igyekeztek megfelelõ szintre hozni az informatikai rendszerünket. Kész lett J. gépe. És a webkamera is beüzemelt. Csak a wifi nem akart mûködni. És akkor, és akkor nagyon nagyon fohászkodtam, hogy legyen valami. És lett. Eszembe jutott, hogy van egy régi modem itthon. És meg is találtam egy perc alatt és a zsinórját is. És ezzel negyed óra alatt felállt a rendszer. És akkor volt még 10 percünk, hogy elinduljunk a vonathoz... Aztán beszéltem skype-on a gyerkekkel, és irkáltam Gy-vel. Megírtam a blogbejegyzést. És már megint vége a napnak. Most már csak egy-két teendõ van hátra.

Szerző: empszi  2011.02.19. 21:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr905912809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása