Jácint

Tavaly kaptam ezt a kis jácintot cserépben. Elvirágzott, aztán kitettem a kertbe és el is feledkeztem róla. Más növények rejtekében éldegélt. Ma vettem észre, hogy kihajtott, sõt kezdi bontogatni a virágját. Egy kicsit megcsípte a fagy a levele hegyét, de az illata valami fantasztikus. Szépem sütött a nap, és aludtam is délután.

Szerző: empszi  2011.02.20. 19:59 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr155912808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.02.21. 04:43:50

:-)) A növények jobban tudják, nekem is hajt a cikász pálmám, pedig lemondtam róla már..:-)))

mclub 2011.02.21. 22:27:29

Remélem, hogy nem tévedett! :)
süti beállítások módosítása