Gofri

Ma sütöttem életemben elõször gofrit. Még nyáron vettem a gofrisütõt, de még nem próbáltam ki. Szerintem nagyon lassan dolgozik. Vagy hát nem tudom, mert nincs is összehasonlítási alapon, csak nekem nagyon lassú. Holnap már elmegyek dolgozni. Aztán úgyis van négy nap szünet. Majd helyrejövök az alatt teljesen - remélem. Voltunk a községházán, aztán aludtam. No, meg a gofri. És délelõtt még elküldtem az EK-s anyagot. Ez volt a mai nap.

Szerző: empszi  2011.03.10. 21:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr485912789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása