Erdeisnidling, csalán és boglárka

Délelõtt a piacon voltam. Nem volt ma semmi érdekes. Viszont ebéd után elmentem a patakhoz, és az nagyon jó volt. Eredetileg turbolyát és barkát szerettem volna szedni, de egyiket sem találtam, viszont erdei snidlinget, salátaboglárkát, zsenge csalánt igen. Egy nagyobb testû állattal (azt hiszem, õz lehetett) is találkoztam egy villanásra. Vagyis csak a csörtetését hallottam és az árnyát láttam. Aztán még kerteztünk is. Úgy elfáradtam, hogy csak na. Éjjel óraátállítás is lesz. Úgyhogy nem is baj, ha elmegyek aludni.

Szerző: empszi  2011.03.26. 20:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965912773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása