Idõben

Õsszel figyeltem a nyírfát, ahogy lehullatta a levelét. Mintha tegnap lett volna. És ma már így néz ki. Valahogy iszonyatosan felgyorsult az idõ. Most lehet, hogy ez az életkorommal jár? Úgy érezem, hogy az én ritmusom nincs szinkronban a világ ritmusával. Azt mondják, hogy az idõ érzékelése is szubjektív. Egyébként nyilván az. De mégis vannak benne objektív dolgok. Hogy mennyi minden fér bele egy napba. De az is lehet, hogy régebben sokkal gyorsabb voltam? Minden nap azt veszem észre, hogy csak töredékét tettem meg annak, amit terveztem. De talán most több idõm lesz egy kicsit. Már nem dolgozom az EK-nak. "Okosan kéne végre élni..." :)

Szerző: empszi  2011.04.07. 19:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr985912761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása