Szõkéd és Áta is

Délután voltam a szõkédi és átai gyerekeimnél. Jól elfáradtam. Vagyis most úgy érzem, azonnal elalszom. Ma van a fõzõsblogom szülinapja. Mákos répatekercset készítettem erre a jeles alkalomra. Nem direkt csináltam, így jött ki. Már egy ideje dédelgetem ez az ötletet, hogy megnézem, hogy mit lehet répából és mákból összehozni, mert valahogy kíváncsi lettem erre. Vagyis arra, hogy lehet-e mákos répatortát sütni. De megint nem volt idõm recepteket keresgélni. Aztán reggel zuhanyozás közben (nekem általában ekkor jutnak eszembe a dolgok) kigondoltam ezt a mákos répatekercset. Megkockáztattam, és egészen ehetõ lett.

Szerző: empszi  2011.04.08. 21:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr635912760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása