Kutyatáp legelt

Lehet, hogy a macskán is rajta van a zöldmánia, mint rajtam? Ez volt a napom megmosolyogtató pillanata. Bár lehet, hogy szegény macskának nem volt rendben az emésztése, és azért evett füvet. Délután rádiót hallgattam, hosszú idõ óta elõször. Régebben állandóan szólt a rádió. A lakás minden pontján volt egy, ahol napközben megfordultam. De aztán leszoktam róla, mert túl sok energiámat felemésztette. Ez most egy internetes rádió volt. Beszélgetés egy figyelemre méltó közgazdásszal a pénzrõl, mint olyanról, a válságról és hasonlókról. Mondhatom, nagyon érdekeseket hallottam. Csak remélem, hogy vannak még hasonlóan gondolkodó közgazdászok, és valahogy kilábalunk végre ebbõl a kátyúból. Attól tartok (vagyis nem tartok tõle, csak arra gondolok), hogy engem is elér a változókor, és azért vagyok mostanában nehezen. De nekem nincsenek hõhullámaim. Sõt épp ellenkezõleg: fagyhullámaim vannak. Nagyon fázós vagyok, de rossza közérzetem.

Szerző: empszi  2011.04.11. 21:01 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275912757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.04.13. 05:24:46

aranyos a macskád...:-)))) marcipán is rágcsál néha füvet, és valóban csak akkor, ha rossz az emésztése.... változókor fagyos hullámokkal?....:-)))..amúgy nekem is rossz a közérzetem már egy ideje.....remélem mielõbb kilábalunk belõle, hiszen itt a tavasz és a meleg....:-)

mclub 2011.04.13. 17:32:24

Skyppy, Jön, jön a meleg, de addig fázom még egy kicsit. :))))
süti beállítások módosítása