Kicsit november lett

Napok óta nagy szél volt, s mára a levegõ is nagyon lehûlt. Esett az esõ. Teljesen novemberi hangulatom lett. De az esõ nagyon jól jött végre. A növényeknek nagyon kell. Csak ne legyen sokáig hideg. Most virágzik a meggy. Tavaly annyira rossz idõ volt a fák virágzásakor, hogy alig termett gyümölcs. Estére azért kisütött a nap. Még ma is ittam a levét a tegnapi túlpörgetésnek. Éjjel nem tudtam aludni rendesen, aztán délelõtt végére értem az erõmnek. Le kellett feküdnöm délután. Még szerencse, hogy megtehettem. Azét ma is fõztem, írtam, fényképeztem. Ennyi telt tõlem.

Szerző: empszi  2011.04.14. 20:22 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.04.16. 04:47:55

M én is igy érzem mostanában.....csak aludnék egész nap......már elmúlhatna és jó lenne frissebbnek lenni......

mclub 2011.04.17. 20:34:39

Hát, nekem ma délután is le kellett feküdnöm. Lassan visszamegyek az óvodás korba? :)
süti beállítások módosítása