Szalmaszál?

Ma megint a gyerekeknél voltam. Nagyon elfáradtam. De megérte, úgy érzem. Ezt a tulipánfát H-éknál fényképeztem. Úgy érzem, olyan sok embernek szüksége lenne egy kis segítségre. Talán nem is többre, csak hogy valakivel komolyan beszélhessen a gondjairól. Én ezt a szerepet szívesen elvállalom, ha van rá módom. Ez az, amit úgy érezek, hogy a lelkembõl fakad. Most majdnem leírtam, hogy talán a családsegítõnél kellene dolgoznom, de neeeeeeeeeem. Azért olyan életekben munkaidõszerûen nem tudnám csinálni. Nagyon megérint a másik ember sorsa. Most is nagyon elfáradtam. Talán embertelenül is.

Szerző: empszi  2011.04.15. 21:58 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.04.16. 04:49:23

Azért az jó is meg nem is, ha másokat meghallgatsz, ha elmondják neked mi a gondjuk, hiszen ha akarod ha nem átérzed, és magaddal viszed..........

mclub 2011.04.17. 20:36:34

Igen, sajnos eléggé magamra veszem, pedig az senkinek nem használ. Meg kell tanulni úgy segíteni, hogy ne átvegyem a bajt, hanem támaszt adjak a megoldásban.
süti beállítások módosítása