Lepke

No, most ezzel a lepkével jártam úgy, mint máskor a madarakkal. Fogalmam sincs, hogy hol keressem, hogy milyen lepke lehet, pedig érdekelne. Az egyik gyerek hozta nekem mutatni a tanösvényen. Ott volt a kezén, és nem is nagyon akart elrepülni. Bár fényképezni sem nagyon engedte magát. Állandóan izgett-mozgott.

Szerző: empszi  2011.04.27. 20:12 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr905912741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.04.27. 22:37:34

...szerintem ez egy éjjeli fajta lehet, azok olyan színtelenek...és nappal alig mozognak...

mclub 2011.04.28. 06:11:51

amerika, köszönöm, s lehet, hogy ezen a nyomon meg is találtam, valószínû, hogy smerinthus ocellata.

mclub 2011.04.28. 06:15:57

Esti pávaszem. Vagy pávaszemes szender. Csak nem látszik rajta a pávaszem, de találtam ehhez nagyon hasonló képet is.

Ircsike 2011.04.28. 06:23:47

Meg soha nem lattam eloben ilyen lepket. Idonkent elgondolkodom, hogy mennyire gazdag a vilagunk, annyi erdekes noveny, allat el korulottunk. :-)
süti beállítások módosítása