Esett

Hosszú idõ után esett az esõ. De ez olyan tavaszi zápor volt. Nagyon kell ez a növényeknek. Most is dörög az ég. Elültettem néhány palántát, tegnap meg az új dombágyásba vetettem. De még van hely, oda a majd palántákat fogok ültetni. Nagyon szeretném, ha szép lenne a május. Az írisz szinte egy nap alatt hajtotta ki a bimbóit. Hamarosan virágozni fog. Délután a Magyar Konyhát olvastam. Egész jó. Pár hónapja vettem meg elõször ezt a megújult formát. Akkor csalódást éreztem. De azóta egyre jobban tetszik.

Szerző: empszi  2011.04.30. 22:08 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr335912735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA.. 2011.05.01. 11:28:43

Elég érdekesen esett. A Bakonyban szemerkélõ foltokban, a Balatontól délre meg zuhogott. Azt mondják, Szentlõrincen jég volt.

mclub 2011.05.01. 14:13:23

Hát itt nem volt semmi brutális, hál' Istennek.
süti beállítások módosítása