Reggeli bárány

Reggel a villanydrótok erdejében egy nagyon különös fényfoltra figyeltem fel az égen. Már láttam napsugarat amióta itt lakunk (elõtte nem emlékszem ilyesmire), de az eddig a nyugati égbolton volt a kertbõl nézve. Most meg a keleti égbolton tûnt ez fel. Szívesen szemlélgettem volna. De igyekezni kellett. Teljesen zagyva nap volt. Ott kezdõdik a dolog, hogy cserélik az ablakokat az iskolában. Így a tanáriba ma nem tudtunk bemenni. Jut eszembe, holnap az osztályom jut erre a sorsra, és pénteken oda menekítettem a holmimat. Áhh! Ma volt a nyolcadikosok fényképezkedése, délután az anyák napi mûsor, elõtte próba. Közben meg levelezetem mindenféle népekkel. Hogy ki mindenki nem akad belém az interneten! Lemondták a halászlénapi foglalást. Most még ezzel is foglalkozhatok. Meg jön a számlafizetõs, könyvelõs idõszak. A nyakamon egy csomó javítani való. Valahogy az idõt kellene megéretem, és valahogy belesimulnom. Hol rontom el? Miért folyik ki az idõ a kezem közül?

Szerző: empszi  2011.05.02. 22:05 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr25912733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.05.03. 05:08:25

M nekem is ilyen volt ez év elsõ két hónapja, fejetlenség és õskáosz..aztán felállítottam egy fontossági sorrendet, és bármennyire is késztetést éreztem rá nem borítottam fel, amíg el nem készültem az egyik feladattal kizártam a többit....persze sürgõsségi dolgok elõnyt élveztek, de az most nem volt olyan sok.....

mclub 2011.05.03. 20:32:55

Skyppy. nyilván ez nagyon hasznos. Holnap írok listát. :)

skyppy 2011.05.03. 20:35:36

:-)))) mára utolértem magam, de tényleg muszáj volt egy ilyet kitalálni....:-))

margit2 2011.05.04. 16:02:25

Szia! Boldog blogszülinapot! %smile%

mclub 2011.05.04. 19:44:53

skyppy, :) Margit2! Köszönöm! A rózsa kicsit neked is szól! :)

margit2 2011.05.05. 18:28:30

Köszi! %smile%
süti beállítások módosítása