Újhold

Reggel elvágtam a kezem. B. azt mondta, hogy az apja a házi kaukázusi kefirrel gyógyította a sebét, és egy nap alatt meggyógyult. Hát én is megpróbáltam. És tényleg úgy tûnik, hogy használ, csak azért úgy csíp, hogy ha azt kibírod, már megérdemled a gyógyulást. Aztán egész nap huzatban voltam, mert az iskolában cserélik az ablakokat. Szóval fáztam egész délelõtt. De most, hogy nincsenek ablakok, készíthettem képet arról, hogy mit látszik az üvegen keresztül, már ha van üveg. Hazafelé vettünk olajat. Nos, akár az olajos üvegek is állhatnának itt, mert ennek nagyon örültem. Aztán meg bodzás tallért sütöttem almamártással. Nagy sikere volt. Délután meg vihar volt, de megúsztuk a nagyját. Most már remélem, elvonult. Ma újhold van.

Szerző: empszi  2011.05.03. 20:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr85912732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása