Blogszülinapom

2007. május 4. Ekkor nyitottam meg ezt a blogot, és ezzel kezdõdött el az internetes életem. Ez egy egészen új szakasz az életemben. Addig tudtam ugyan, hogy léteznek ezek a dolgok, de nem volt hozzájuk semmi közöm. Aztán – a könyv miatt, annak kapcsán, annak ürügyén – lett ez a blog. Fogalmam sem volt az egészrõl. Azt hittem, hogy majd rengeteg ember olvasni fogja. De már tudom, hogy ez egyáltalán nincs így. De azóta már van a honlap, meg a fõzõs blog, meg azok, amik csak egy-egy regisztráció miatt lettek. Igazából önmagamat keresem, azt hiszem. És megoldásokat. De ahhoz elõbb értelmes kérdéseket kell megfogalmazni. És kérdés van rengeteg. Éppen a kommunikációról. Az internetes jelenlétnek olyan természete van, hogy valami titokzatos módon kiderül, hogy az ember mennyit van a gép elõtt, mennyit nézelõdik ebben a világban, s ha többet, többen olvassák õt is, ha kevesebbet, akkor kevesebben. Hát én olyan nagyon sokat nem tudok itt lenni, ezért talán nem beszélem igazán ezt a nyelvet. Nem lettem sztárblogger. Meg semmiféle sztár. Ám nem is volt ez a célom, nem is vágyom rá. Arra igen, hogy sok emberrel kerüljek kapcsolatba és olyasmit tudjak mondani, amit hasznunkra válik mindannyiunknak. Közvetíteni jó dolgokat, reményt, harmóniát, örömöt, azt nagyon szeretnék. Nagyon szeretnék utakat találni. De elsõsorban önmagunkhoz kell utat találnunk. Azt a helyet kell megtalálnunk, melyet nekünk kell beragyognunk a lehetõ legnagyobb fénnyel. Úgy egyébként egész héten az volt bennem, hogy ez a blogszülinapom holnap lesz. Aztán az elõbb meglepetéssel láttam, hogy ez ma van. A blognyitásban SA segített, és az elsõ ember, akit megszólítottam itt, és kedvesen válaszolt, Margit2 volt. Köszönöm nekik. És ez a kis rózsa - a kertem elsõ rózsája- a blog mellett köszöntse õket is.

Szerző: empszi  2011.05.04. 19:42 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr755912731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.05.04. 19:55:19

:-)) Boldog blog szülinapot M.....tetszik amit írtál....

evimami 2011.05.04. 20:31:11

Még sok boldog blogszülinapot kívánok Neked!

mclub 2011.05.05. 06:02:06

skyppy, evimami, köszönöm a köszöntést! :) :) :)

molnárné 2011.05.05. 12:35:02

Gyönyörû ez a rózsa! Hogy ,hogy ilyen korán már nyilik? Ja és boldog blogszülinapot.

margit2 2011.05.05. 18:33:29

Igazán csodás a rózsád! Én is köszönöm Neked! %smile% Még nagyon sok boldog blog szülinapot kívánok Neked! %wink%

grafi 2011.05.05. 21:28:20

Megszelidítetted a rózsádat - mert igen ragyog! - és megszelidítettél bennünket is, mert ime itt vagyunk, köszöntésedre. Boldog szülinapot, és Isten áldása kísérje utadat és áldozatos munkádat. Szeretettel: grafi

amerika24 2011.05.05. 22:22:56

...kicsit megkésve...de annál nagyobb szerettel...:) Boldog blogszülinapot ! :)

2011.05.06. 05:55:30

:) Kati, Margit, Grafi, Amerika! Köszönöm a köszöntést. Érdekes dolog ez a rózsa. Ez egy olyan kis bokros rózsa, amit igazából akkor szoktunk értékelni, amikor sok-sok virág kinyílt már rajta egyszerre. De itt a fényképen tényleg jól látszik hogy ezek a virágok egyenként is figyelemre méltók még, ha kicsit is önmagukban. :)

mclub 2011.05.06. 05:56:03

Ah, én voltam az elõbb, csak elfelejtettem bejelentkezni.
süti beállítások módosítása