Mire kész lettem, lement a nap

Azért ilyen ez a kép, és a stanglit már le sem fényképeztem. Ez a sajtos pogácsa. A blogba csináltam napraforgósat, de mivel ezt az ötletemet bizalmatlanság övezte, ezért csináltam még sajtos pogácsát is. Nos, mit mondjak? A napraforgós több szavazatot kapott. Hát igen, ennyit az ötleteimrõl! :) Néha nagyon nagy élvezettel játszom ezt, hogy kitalálok ételeket, és az jó is lesz. Csak valahogy túl kevés az idõm, és megvan ennek a böjtje. Most még a holnapi ebédre is gondolnom kellett, mert nem vagyok itthon délelõtt. Ferencékémék a kollégiumban megnyerték a nemzetek bemutatkozó estjét. Hát nem is csodálom. Nagyon lelkiismeretesen készültek. Fõztek pörköltöt nokedlivel, uborkasalátával, palacsintákat kis karikákra vágva, cicegét, kolbászos, szalámis szendvicsfalatkákat készítettek. Csináltak pps-t, Ferenc furulyázott, táncolt, énekeltek. Szóval nagyon örülök. J. is jó híreket kapott. Délután aludtam is. No, ezrét tartok ott most, ahol tartok. De nem bírom mostanában a tempót. De ezen épp úgy szeretnék változtatni mint a szemem állapotán. De most megyek aludni.

Szerző: empszi  2011.05.07. 23:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr915912727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása