Este szép volt az idõ, de még hideg

Ma reggel újratelepült Tûzrókám. Egy kis tûz nem ártott volna az iskolában sem, mert majdnem megfagytam. Még mindig nem kész az ablakcsere. Ráadásul ma összefestékeztem a kabátomat. Talán kijött belõle a folt. A gyerekeknek szombaton megvettem a matricagyûjtõ albumot. Ma nagyon nagy lelkesedéssel ragasztgatták a matricákat. Délután egy kicsit lefeküdtem olvasni. Aztán még csináltam a szokásos dolgaimat meg a könyvelési cuccot, a számlákat. És aztán így elment az idõ.

Szerző: empszi  2011.05.09. 22:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr135912725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása