Ma helyettem a helyettes JJ:

Többismeretlenes asszociáció

Sõt! - Miket mondok? Nem csak több, sok, - jó sok ismeretlen van a társítások miértjében. Ugye? A hogyanjait már nem is említve. Most az a feladvány, hogy mi jut eszembe a képrõl, amit én készítettem, de az is kérdés, hogy miért ezt készítettem, meg az is, hogy miért raktuk ide? Hát, nézzük! Én is asszociáltam itten, (mert amúgy is mindig szoktam), és tudtam, hogy ebbõl az akácból ma este palacsintát fogunk enni, akácvirágos palacsintát, na! Errõl meg eszembe jutott, hogy rovarok is lehetnek az akácvirágban, és akkor nem csak egy gyalogos akácos palacsinta lesz, hanem, mondjuk, pirított szúnyogcsõdör combbal. És errõl már egybõl beugrott egy minapi termékreklám, amit egy boltban láttam: CSIRKEKARAJ SONKA (1327 Ft/kg, és itt már az is mindegy, hogy a szavak közé kiraknak-e egy kötõjelet.) De a lényeg a lényeg, bárkinek eszébe juthat bármi, és akármirõl, én meg éppen ezért akartam ide kilukadni: Rögtön 50 éves leszek, de még egy éve sincs, amikor felfogtam, hogy én vagyok abban a felelõs, ami eszembe jut valamirõl. Tegye föl a kezét, aki ezt hosszú évek óta tudja!

Szerző: empszi  2011.05.12. 20:51 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr835912722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.05.13. 04:29:17

hmm...ezek az asszociációk....:-)))...
süti beállítások módosítása