Õzikék

Ma több minden rákerült a gépemre, és ennél jobb képek is, de mégis az õzikék nyertek. B. teraszáról fényképeztem, ahogy kergetõztek a szántásban. Ez a szántás van a mi házunk mögött is, csak nálunk már nagyok a fák, és a teraszról a fák már eltakarják a kilátást. De így is nagyon szeretem ezt a helyet. Ezen kívül találtam ma egy tõ kamillát az út mellett. Kiástam és hazahoztam, elültettem a kertben, úgyis eltaposták volna a jármûvek. Nem is tudom, eddig hogy úszta meg. Szeretném, ha megeredne. Évek óta keresek kamillát és nem találtam ezen a környéken. Így voltam évekig a pipaccsal, de tavalyelõtt végre láttam, sõt nem is keveset. Tavaly fecskék nem voltak erre, de az idén láttam már fecskét is.

Szerző: empszi  2011.05.13. 21:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr315912721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása