Eper

Annyira megörültem neki, hogy nem is várok vele estig. Ma megérett az elsõ szem eper a kertben. Még nem akartam leszedni. Érjen még egy kicsit. Elõször arra figyeltem fel, hogy színesedik két meggy, már annak is nagyon örültem, de ez az eper mindent vitt. Augusztusban ültettünk eperpalántákat a dombágyásba. Most derül ki, hogy mennyire volt érdemes. Annyi már mindenképpen biztos, hogy ekkora szem eper nem volt nálunk eddig. És nagyon bõven van a töveken. Remélem, be is érnek. Úgy egyébként nagyon csúnya idõ volt. Bár igazából talán nem is, csak nagyon komor felhõs, és az esõre nagyon nagy szükség is van. Csak szerdán süssön a nap. Akkor megyek az ötödikesekkel Álmos-völgybe.

Szerző: empszi  2011.05.16. 17:38 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én magam 2011.05.17. 07:50:51

Gyalog mentek? :D Egész szép túra lenne a kertek alatt le, Pogány fölött át Szentpéterpuszta alatt kissé délre Baksáig földúton, majd az országúton Bagotáig, és ott is vagytok úgy öt óra alatt. Ha nem ötödikesek lennének, ajánlanám, hogy gyalog menjetek.

mclub 2011.05.17. 21:59:16

Hát, ha odatalálnék gyalog... de így jó lesz a herendi busz is fs-val. :)

aranyhal 2011.05.18. 08:46:40

jól néz ki az epred :)
süti beállítások módosítása