Csak egy hétfõ

Ma tettem fel a fõzõs blogra a csokihabot. Aztán egy kicsit szét is küldtem a hírét pl a facebookon. Mert büszke vagyok rá, mit tagadás. Mindig is úgy gondoltam magamra, hogy nem vagyok valami nagy cukrász. De ez most jól sikerült. Persze a fügés is a múltkor, de azt majd karácsony után teszem fel, mert az idén ez megy a jótékonysági akcióra. Szóval az egész délutánt jól elcsokihaboztam. Meg nagyon fáradtan értem haza. No, ezt valahogy kezelnem kéne, hogy az iskola ne húzzon le ennyire. Úgy egyébként nyári meleg volt. A földeken meg itt voltak ezek a nagy gépek és a helikopter. És fogalmam sincs, hogy mit csináltak itt. És most lassú a gépem, mint a tetû, és az agyam is alkalmazkodik hozzá.DE!! http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2011.05.23. 21:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945912710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása