Bodzaszörp

Még soha nem készítettem bodzaszörpöt. Ferenckém nagyon bíztatott, hogy próbáljam meg. Egy ötliteres üveggel megteszem ezen az úton az elsõ lépést. B. mondta el, hogy hogyan szokta. Igaz, hogy õ citromsavat mondott, de én úgy gondoltam, hogy citrommal csinálom. Most ebben az üvegben benne van 25 db bodzavirág, három citrom vékony karikákra vágva. Most a tanács alapján pár napig tartom a tûzõ napon, mint a kovászos uborkát, aztán leszûröm, hozzákeverem a cukrot és egy kis szalicilt. A többi majd kiderül. Holnap országos kompetenciamérés. És ennek okán ideiglenes órarend. Úgy sakkoztam, hogy csak az osztályomban legyenek óráim, és nekik is csak velem. Így elmegyünk egy kicsit Szõkédre szalonnát sütni. Annyira aranyosak voltak. Azt mondták, hogy a múltkori Álmos-völgyi kirándulásunk az egytõl százas skálán tízezres volt. :) Ma Luca beteg volt, de remélem, holnapra meggyógyul. Erre a napra is úgy készülnek.

Szerző: empszi  2011.05.24. 20:58 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr995912709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.05.25. 07:05:28

...nálunk ez a bodzából készült üdítõ...:)...majdnem ilyen... ...de van szörp receptem is...ha akarod, szívesen leírom...

mclub 2011.05.25. 13:27:14

Igen, Amerika, kérlek, írd le. Köszönöm. :)
süti beállítások módosítása