Pünkösd

Gyönyörû ünnep ez. Az év legszebb idõszaka. Nagyon szeretem. Reggel kertvárosban voltunk. Itt volt anyósom ebéden, délután meg B. hozott sütiket. Itt mentek a ház elõtt P-ék lóháton. És néhány üdvözlõ szót kiabáltunk egymásnak, de nem álltak meg. Más esemény nem történt. Elhatároztam, hogy tévét fogok nézni ma este, erre nem tud befejezõdni az autóverseny, és ezért nem tud elkezdõdni a film, amit meg akartam nézni. De lehet, hogy nem is lett volna jó film. Akkor viszont megyek aludni. Ma reggel nagyon nehezen keltem fel. De azt hangoztatom egész nap, hogy holnap reggel délig alszom. :)

Szerző: empszi  2011.06.12. 21:03 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr565912688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.06.13. 21:40:32

Nálatok lóháton közlekednek ? ...de jó helyen lakhatsz...:)

mclub 2011.06.14. 06:32:38

Van, amikor lóháton. :) A bogádi lovasok pünkösdi királyt választottak Átán. Aztán lábon vitték a lovakat egyik faluból a másikba.

amerika24 2011.06.14. 07:08:42

Ismerem ezt a népszokást, de még sosem volt benne részem...hú, nagyon megnéztem volna... mondom én, hogy te egy különleges helyen laksz...:)
süti beállítások módosítása