Hagyma

Vegyük úgy, hogy a szünet majd csak hétfõn kezdõdik, mert szombaton van az évzáró. Nem szeretném, ha a mai napra hasonlítana a többi. Az adta meg a nap alaphangját, hogy reggeltõl nem volt internetem. Aztán folyamatosan egymás után nem várt helyzetek követték egymást. Mintha ma mindenkinek az én támogatásom kellett volna. Nem baj, ez, csak mást terveztem mára, aztán azt nagyon nem szeretném, ha a szünet többi napján sem haladnék jobban a magam dolgaival. Vagy mit tudom én… Legyen úgy, ahogy lennie kell. Nem akarom én kitalálni a dolgokat, hanem megtalálni szeretném õket. Megtalálni a helyem az Áramlatban. Aztán, ha ez kell ahhoz, ami ma volt, ám legyen. Mindezzel együtt meg tudtam csinálni a blogba is a bejegyzést – meg elõtte a levest, és ide is készítettem képet. Ez a hagymavirág igazán zseniális. Valami hihetetlen, hogy milyen dolgokat produkál a természet. Egészen visszahozta az életkedvemet ez a virág, ahogy pár percig csodáltam.

Azért a fõzõsömet is megnézitek néha? http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2011.06.16. 22:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr835912684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása