Még mindig dió

Ezt olvastam, innen kaptam az ötleteket. http://www.opet.byethost32.com/Dioskonyv/12-01/1.htm Talán túl sokat is. De nagyon érdekes. Jó lenne még egy kis idõt ezzel eltölteni. De már az utolsó pillanatban vagyok a zölddiózással. Csak a nyári napfordulóig lehet szedni, mert aztán már úgy megkeményedik a csonthéja, hogy nem lesz jó. Azt hiszem, jobb lett volna pár nappal elõbb belefogni ebbe a vállalkozásba. Most ez csak négy kísérleti példány. Lesz egy sós, egy édes, lesz olaj és alkoholos. Aztán majd meglátom. Meg akarom próbálni azt is, hogy tudok-e dióolajat nyerni õsember módszerrel.

Hogy ezek a mûveim hogy sikerülnek majd, az csak karácsonykor derül ki. Majd beszámolok. Kerteztem is délelõtt. Így hasznosnak minõsítem ezt a mai napot. Meg jó is volt, hogy nem KELLETT semmit csinálnom, amit tettem nem volt kötelezõ.

Este ülünk a teraszon. Nagyon jó itt. Néztem a denevéreket. Én nem félek tõlük. Nem félek semmilyen állattól sem. No, jó, van aminek nem mennék a közelében, de attól sem félek, csak tudom, hogy megenne, ha úgy adódik. :)

Mondtam már, hogy valamelyik este süniket láttam a kertben? Az egyik úgy fújt, hogy arra lettem figyelmes. A kis bugyuta, ha csendben marad, észre sem veszem. Persze, semmi kára nem származott abból, hogy észrevettem. Sõt, így legalább örömet szerzett azzal a tudattal, hogy itt laknak.

Szerző: empszi  2011.06.20. 22:32 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr165912680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.06.21. 03:57:26

:-)) én ettem már ecetes zöld diót, ízlett....:-))) M az emberek között is van olyan, hogyha nem "fújna" észre se venné õt senki.....:-)))))

mclub 2011.06.21. 22:19:20

:) hát tényleg, vannak ilyenek... :)))
süti beállítások módosítása