László-nap

Ma van J. születésnapja. A Nagyka (nagyapám) és még sok Laci névnapja, meg F-k házassági évfordulója. Talán éppen a harmincadik. Szinte hihetetlen, hogy az a nap már harminc éve volt.

Ma reggel végre jött a kazános. Elõtte meg az történt, hogy megrepedt a tükör a fürdõben. Ezen kívül elkezdtünk fönt kipakolni és írtam B.-nek a cuccot. Elfáradtam, mint a disznó. Már nincs is szavam. Talán majd holnap. De a tükröt leszámítva minden nagyon jó. A tükör sem tragédia. Mondjuk, inkább érdekes és tanulságos. Talán megjegyzem azt a gondolatot, amire éppen akkor gondoltam, amikor hallottam a pattanást, mintha egy pillepalack pattant volna ki, és egy pontból kiindulva csillagalakban szaladtak a repedések, úgy, hogy éppen senki nem ért hozzá. Még ilyent nem láttam. Az igaz, hogy elõtte öt perccel kapargattam le róla a mészcseppeket, s talán akkor erõsebben megnyomtam, mint kellett volna, de nem értem, miért öt perc múlva történ.

Ezt a lepkét meg B. vette észre este. Nagyon különös, hogy még egy ilyen fekete lepkének is ilyen szép mintája van. És nem tudom, hogy hova lett. Szóval ez a rejtélyek napja. Megyek aludni.

Szerző: empszi  2011.06.27. 21:21 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr125912673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.06.30. 07:40:19

...nálam is volt ilyen "tüköreset" egyszer...a lányok hívtak a munkába, hogy levált az óriási tükör a rámájából, és millió darabra tört...jól megijedtem...még szerencsésnek is mondták magunka, mert pont elõtte hagyták el az elõszobát....annyin múlott, hogy senki nem sérült meg... ...amúgy az a tükör évekig elvolt, senki nem bántotta, csak éppen letöröltük hetente...

mclub 2011.06.30. 20:17:24

Nyilván megvan a fizikai magyarázata ennek, anyagfáradás, meg a nagy felületû üvegben lévõ mit tudom én milyen feszültség, de azért mégis fura dolog az ilyen...
süti beállítások módosítása