Elõeste

Mit is mondhatnék? Szeretném megtartani a nyugalmas tempót. Mindig itt liheg a nyakamon a kísértés, hogy többet, még többet. De ennek véget akarok vetni. Megteszem, ami tõlem telik, aztán ennyi van. Ha ez kevés, akkor így járt, aki kevesli. Úgy egyébként – lényegileg – nemigen érdekel ez mást rajtam kívül. Én meg úgy értékelem, ahogy akarom. Mert ki kötelez, és mire? Régen láttam a gyerekeimet. Rendet szeretnék és nyugalmat. Rendet. És nyugalmat.

Szerző: empszi  2011.07.05. 22:24 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr685912665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.07.06. 04:13:40

:-) szép csokor.... valahogy nekem is ennyi a vágyam..rend és nyugalom, de most úgy érzem,mérföldekre van tõlem.....

mclub 2011.07.06. 22:30:00

Én is így érzem, de azt is tudom, hogy minden nap teszek érte, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz. A rend, a nyugalom és én. :)))
süti beállítások módosítása