Aszaló

Ma megdõlt az országos melegrekord, és éppen itt nálunk. „A budapesti után az országos melegrekord is megdõlt, Pécsen 37,9 fokot mértek. Július 9-én még sosem volt ilyen meleg az országban, az eddigi rekordot 1927-ben, 74 évvel ezelõtt mérték Szegeden. Akkor 37,8 fok volt.” – írta az Index. A pécsi meteorológiai állomás itt van kb. 2 km-re a konyhaablakunktól. Szóval éppen nálunk volt ilyen meleg. De ez pont jó az aszalásra. Csak úgy az udvaron, nem aszalógépben vagy sütõben. A meggy finom lett. A barackkal ma kezdtem kísérletezni. Majd meglátjuk.

Úgy egyébként most veszem igazán hasznát, hogy annyira fázós vagyok. Még ezt a meleget is elég jól bírom. De azért örülök neki, hogy nem ma volt a kazánszerelés a próbafûtéssel. Reggel a piac nagyon csöndes volt. Vásárló és árus is kevés volt. Talán nem indultak útra annyian. Fõztem finom ebédet Misikémnek. Persze akkor is fõztem volna, ha õ nincs itthon, de így még nagyobb örömmel csináltam. Délután jött RL. elmondta, hogy mit számolt ki. Hát lefagytam. De hétfõre újra számol. Ehhh…. Most este meg újabb vizesüvegeket raktam ki a dombágyásba.

Szerző: empszi  2011.07.09. 22:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr315912661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása