A hõség harmadik napja

Így estére már nem sok gondolatom marad. Nagyon meleg volt ma is. Misi holnap reggel megy vissza. Ma beszéltük meg a dolgokat SB-sal. Aztán RL is telefonált. Még mindig túl nagy számot mondott. Ennek nem örülök, de végiggondolom, hogy mit is szeretnék, és mire van lehetõség. Errõl a katángról azt jutott eszembe, hogy kb. tavaly ilyenkor tudtam meg a nevét. És ezzel, hogy fényképezem a növényeket, valahogy közelebb kerülök a világhoz, melyben élek. És ez nagyon jó.

Szerző: empszi  2011.07.11. 21:05 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr165912659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.07.11. 22:25:39

...én akkor ismerkedtem meg jobban velük, mikor gyomtatni kellett...nagyon szerettem ezt, és sokáig meg is volt a gyûjteményem...:) ..a fotózás se rossz...megörõkíteni, és ha nem biztos benne valaki, itt még segítenek is... ...én is tavagy tudtam meg , hogy egy különleges virágom nem más, mint a szellõrózsa egyik változata....:)

mclub 2011.07.12. 22:39:52

Amerika, tavaly Te mondtad nekem, hogy ez katáng. Így ez a virág téged juttat eszembe. :)
süti beállítások módosítása