Mi lehet benne?

Hát ez a mai nap sem volt pite. Elhatároztam, hogy mindenben, ami történik, meg fogom látni a jót. ezek után eltörtem a botmixeremet egy barackmaggal. Nyolcra jött, akit kilencre vártam. Szuperbunkó volt egy lány velem. Csak hogy azt mondjam, ami hitelen eszembe jut. Vettünk egy új botmixert. Hogy ez miért jó nekem, még nem tudom, de szebb és erõsebb, mint a régi volt, de barackmagot tán ezzel sem kéne darálni. A lánnyal való konfliktus valóban jóra jött ki, mert az anyjával jót beszélgettem utána. Az, hogy Misi ma reggel ment vissza, azt is lehet úgy szemlélni, hogy reggel még itt volt, nem az a lényeg, hogy késõbb már nem. Valahogy mindennel meg lehet ezt tenni. Lehet erre mondani, hogy rózsaszín szemüvegen át erõltetem a világot, de ez mégsem az. Én döntöm el, hogy melyik dologra irányítom a figyelmemet az ott lévõk közül Ja, és beneveztem a fõzõs blogomat a goldenblog versenybe. Lehet majd rá szavazni. :) .

Szerző: empszi  2011.07.12. 22:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr605912658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása