Szerda helyett

Hát ezt meg hogyan csináltam? Tegnap elfelejtettem ide bejegyzést írni. A kép azért tegnapi. A kajszi fõszerepet játszott a tegnapi napomban. Ezen kívül voltak „seggfejkártyagyanús” események: a nyomtató beadta a kulcsot, a mosógépbõl ömlött a víz, ami úgy történhetett meg, hogy a falban lévõ vízelzáró csap és a mosógép szelepe egyaránt elromlott. Ez a nyomorult csak a 14 év alatt harmadszor romlott el. Egyszerûen nem értem, hogy mi olyan komplikált egy ilyen csapban. Úgy egyébként meg nyomoztam is földügyben. NyH hívtam fel, õ adott egy telefonszámot. Ezt ma fogom felhívni. SB-val beszélgettem a kútfúrásról. Szerinte nagyon megéri. Hát persze ez nem holnap lesz, de az álmodozás fázisában nincsenek akadályok, Ám most már csütörtök van. Új nap, új esélyek. Mert azt a seggfejkártyát (szalonképesen - Fekete Péter) az éjjel remélem már kihúzták a lapjaim közül.

Szerző: empszi  2011.07.14. 08:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr875912657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása