Nézõpontváltás

Eddig mindig nagyon idegesített a gumikesztyû. Nem is használtam csak végsõ esetben. De most hogy fáj- fájt a kezem, azt érzetem, sokkal jobban kell rá figyelnem. Még olyan szinten is, hogy a bõrömre is jobban vigyázzak, ne tegyem ki túl nagy strapának. Hát rászántam magam, hogy gumikesztyûben meszeljek, fessek. És egyszercsak azt kezdtem érezni, nemhogy korlátoz a gumikesztyû, hanem nagyobb szabadságot ad, mert így a kezemmel is meg tudok fogni olyan dolgokat, melyhez eddig csak valami eszközzel értem hozzá. Ez a felfedezés volt ma a legjobb, mert ráirányította figyelmemet, hogy tényleg lehetséges a hátrányból elõnyt kovácsolni, csupán valami nézõpontváltásra van szükség.

Szerző: empszi  2011.07.26. 20:39 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr75912644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.07.27. 04:12:28

nekem is ilyen ronda sárga a kesztyûm, és csak néha használom.....volt olyan zsíroldó, hogy kilyukadt tõle a kesztyûm.....na akkor igencsak meglepõdtem.....:-)))

amerika24 2011.07.27. 09:33:53

...a kerti munkáknál nagyon megszoktam a kesztyût, már nem is bírnám ki nélküle... ...igaz, egyhasználatosat veszek mindig, százat egyszerre, de ebben érzem az ujjaim... ...van ilyen vastag kesztyûm is, zöld :)...keményebb munkákra ezt használom... ...sok problémám volt régebben , berepedtek az ujjaim, s nem bírtam fogni sem vele...mára ez a múlté...:)
süti beállítások módosítása