Festek

Mondtam már, hogy szeretem csinálni, de ma egész nap ezt éreztem. Mozog a kezem, fehérednek a felületek, szépül a lakás, és közben jár az agyam mindenféle érdekes dolgon. Szuper ez így együtt. Már csak az kéne, hogy a felbukkanó gondolatokat meg is tudjam õrizni. Bár az is lehet, hogy amit elfelejtek, azért nem is kár. Az is eszembe jutott, hogy olyan ez a munka olyan nekem, mint a dinamó. Feltölt. Bár fizikailag azért elfáradok, de a hangulatom jó, az agyam friss. Megint csak este mentem ki a kertbe. Ültem egy kicsit a fák alatt. Figyeltem, hogyan alakul ki a zápor. Ezt is csak azóta látom, hogy messze esik az esõ, mint vízszintes villámot is csak itt láttam elõször. Nagyon gyorsan ideért az esõ. De hamarosan kisütött a nap is. Esik az esõ, süt a nap, veri az ördög a feleségét. A Mama mindig ezt mondta. No, meg szivárvány is van ilyenkor. Most is volt,csak egy kicsit halvány.

Szerző: empszi  2011.07.30. 19:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr295912640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása