Szerda

Annyira aranyos ez a pici padlizsán, hogy nem lehet kétséges, hogy ma ez a nyertes. Pedig a parlagfüvet akartam eredetileg betenni. Nem azért, mert akkora élmény, csak azért, hogy tudjam, hogy az idén most éreztem elõször. Ferenckémék talán hamarosan Pestre érnek. Egész nap takarítottam. De még mindig van. Nagy ez a ház. Ilyenkor érzem igazán. Nem vagyok perfekcionista, de azért szeretném rendesen megcsinálni a dolgokat, de arra egyszerûen nem elég az idõ. Talán valahogy pótolni kéne. Persze lehetne segítséget is kérni. De valahogy nem tudom elképzelni, hogy valaki más csinálja ebben a házban ezeket a dolgokat. Bár lehet, hogy eljön az ideje, hogy ebben az irányban is fejlesszem a képzelõerõmet.

Szerző: empszi  2011.08.10. 21:35 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr655912628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhal 2011.08.11. 15:31:10

Fejlesszed csak, néha kell a segítség. Én is bénázok itt a kezemmel közel már 3. hete, de nem szólnék senkinek. Nekem is fejleszteni kellene. :)

mclub 2011.08.11. 21:48:53

aranyhal, remélem, gyógyul a kezed rendesen. Az enyém is jobb már, de jól fog neki esni, ha most felfüggesztem egy idõre a pakolást, súrolást meg ilyesmit.

aranyhal 2011.08.12. 08:36:19

Már egészen jó :) A varratokat épp egy hete szedték ki, még nem hajlik, sõt, eléggé merev, de bízom abban hogy gyorsan rendbejön. Hiszen 1 hónap múlva ismét kés alá kell feküdnöm a másikkal. Most ettõl nagyon félek, mert már tudom mi vár rám....
süti beállítások módosítása