Puszta

Végre megjöttek Norvégiából hét hónap után. Idáig mentünk eléjük. A puszta nekem mindig nagy élmény. Nekem ez a táj jelenti az otthont, a szabadságot. Ez a gyerekkori táj. Volt sok érdekes látnivaló csináltam jobb képeket is tegnap, de ez fejezi ki legjobban a tegnapi napomat. Este már késõn értünk haza, ezért nem is kapcsoltam be a gépet. Ma meg most jutottam idáig.

Szerző: empszi  2011.08.14. 19:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr695912625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása