Ilona napja

Errõl fogom megjegyezni, hogy mikor érik ez a körte. Tavaly volt rajta három vagy négy szem gyümölcs, de mindegyik lehullott mielõtt beérett volna. Az idén roskadozok a kis fa a bõ termés alatt. Úgy egyébként délelõtt a városban voltunk. Kerestem a baranyai mondák könyvét és egyetlen példányt találtam a városban. De legalább egyet találtam. Aztán fõztem jó ebédet, de nem fényképeztem. Az már nem fért bele az idõbe. Hasonló paradicsomlevest csináltam, mint a múltkori vargányás, de most gomba nélkül és sajtgombóccal. Majd még csinálok ilyent a nyáron, és beleteszem a blogba. Aztán szaftos natúr volt a következõ, csak most nem disznóból, hanem pulykából. És saját karalábéból készült hozzá a köret. Délután aludtam egy kicsit. Megint érzem a torkomban a gyulladást. Ma jutott eszembe elõször, hogy lehet, hogy a fogamtól van az egész. Nem fáj a fogam, de érzékeny az egész fogsorom, úgy ahogy a fülem és a torkom. már tavasz óta készülök a fogorvoshoz, mert tavaly nyáron voltam utoljára, de eddig minidig halogattam, hiszem úgy gondoltam, hogy nincs bajom, és voltak fontosabbak, de most, azt hiszem, nem halogathatom tovább. A jövõ héten kérek idõpontot. Vagy talán holnap a jövõ hétre. Csak hétfõn Bajára kell menni, mert ott is dolog van, kedden szemészet, de attól még a fogorvoshoz is elmehetek.

Szerző: empszi  2011.08.18. 21:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr985912620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása