Péntek - M., Gy., Z.

Tegnap nem volt idõm megírni a bejegyzést. Igazából nem idõm nem volt, inkább erõm. Reggel elmentünk Ferenccel kereskedõkhöz. Szerintem napszúrást kaptam. Fájt megint a fejem, mint júniusban. Atán ráadásul még élve is boncoltunk egy kicsit. Aztán valahogy összeszedtem magam, és fõztem vacsorát, és megsütöttem a kígyó sós változatát sós stanglinak. Misiék 11 körül érkeztek meg. Egy óra körül mentem aludni. Akkor már fáztam, de napközben annyira meleg volt, hogy nem is emlékszem ennyire meleg napra. Õszibarackot is tettem ki aszalni, és a szilva is kész lett.

Szerző: empszi  2011.08.27. 21:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr95912611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása