Kedd

Ma mentek el Ferencék. Tehát megint jó korán keltem. Délután irodáztam, aztán még nézegettem kicsit a népszámlálási honlapot. holnaphoz egy hétre lesz az oktatás meg valami vizsgaféle. Hát, nem tudom hogy teljesen jó ötlet volt-e ebbe belevágni,. de valahogy úgy hívogatott ez a munka. Fogalmam sincs, hogy miért. Aztán, hogy az utolsó pillanatban lett meg a kellõ motiváció a jelentkezéshez, akár még jelnek is tekinthetem. Csak találjam meg azt, ami miatt tényleg kell csinálnom. Azt hiszem, most kezd érni ez a téli körte. Majd reggel megkóstolom. Kettõ leesett, majd meglátom, milyen. Ez is az idén terem elõször. Ja, és annak örülök, hogy tudtam nemet mondani egy biztosítási ajánlatra. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó érzés is lehet ez.

Szerző: empszi  2011.09.06. 21:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr815912599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása