Gesztenye

Ma a Móra F. utcában a parkoló mellett vettem észre a gesztenyét. Nagyon megörültem neki, és arra döbbentem rá, hogy lehet, hogy évek óta nem láttam gesztenyét. Valahogy nem került az utamba. Pedig milyen jó emlékeket idéz. És évekig foglalkoztatott, hogy valahogy az aknázó molyok ellen kellene valamit tenni. Aztán ez a buzgalom is alábbhagyott bennem. Ebben az utcában meg a hazafelé vezetõ úton nincs gesztenyefa. Másra terelõdött a figyelmem. Most meg itt van ez az évforduló is. Ma négy éve, hogy túléltem. Persze, ez akkor még nem derült ki, hogy így lesz, majd csak pár nap múlva. Isten útjai néha elég érdekes kanyarokat vesznek.

Szerző: empszi  2011.09.09. 21:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr875912595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása