Megint nagyon szép volt az este

Holnap megyünk Ópusztaszerre Ferenchez. Sütöttem hús, kenyeret, rizskochot, készítettem össze könyveket. Ezen kívül paradicsomot is fõztem, mert keddig nem várt volna rám. Aszalni is tettem ki még tegnap. Most meg már negyed órája lejárt az idõ, amit engedélyeztem magamnak itt a gép elõtt.

Szerző: empszi  2011.09.18. 22:15 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr85912585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2011.09.19. 04:20:23

:-)) szigorú vagy magadhoz....

mclub 2011.09.20. 21:56:56

Kell egy kis szigor, mert enélkül itt virradna rám. Úgyhogy van még négy percem, s megyek is. Jó éjt. :)
süti beállítások módosítása